FAQ
Vezi dacă găsești răspunsul la una dintre întrebările tale aici, iar dacă nu, nu ezită să ne contactezi!
Îmi trebuie cont pentru a plasa o comandă?
Nu trebuie să îți faci cont pentru a plasa comenzi, însă crearea unui cont îți permite să păstrezi datele de livrare, să vezi istoricul comenzilor, și să primești oferte.
Care este statusul comenzii mele?
Pentru a vedea statusul ultimei comenzi plasate, intră în profilul tău și apasă pe “Istoric Comenzi”
Care este programul de lucru?
Comenzile se trimit din sediul principal, care are programul de lucru 8:00 – 16:30, dar dacă ești din București, ne poți vizită la showroom, pe strata Uruguay 22A, de luni până vineri, înre 10:00 – 18:00
În cât timp se livrează comandă?
Dacă avem produsele pe stoc, și comandă se plasează până la ora 16:00, livrarea se face a două zi prin FanCourier. Dacă nu avem produsele comandate pe stoc, veți fi contactată de una dintre colegele noastre care va vor
Se fac livrări și în alte țări?
Datorită reglementărilor guvernamentale, singurul site de pe care putem trimite comenzi în alte țări este maamgarments.com
Care este politica de retur?
Produsele se pot returna până la 14 zile de la primirea lor, în ambalajul original, fără să fie purtate, spălate sau cu etichetele tăiate. Produsele trebuie trimise înapoi la adresa de pe Calea Rahovei sau poți veni la Showroom-ul nostru din Uruguay 22A, București
Trebuie să mă măsor înainte de a comandă?
Articolele compresive sunt destinate purtării post-operatorii, pentru a oferi un contur definit corpului și pentru a scădea șansele complicațiilor post-chirurgicale. Din acest motiv, este important să alegi mărimea potrivită urmând indicațiile din ghidul de măsurători
Pot spală produsul la mașină de spălat?
Fiecare produs vine cu propriile indicații de spălare în pachet, dar pentru a păstra proprietățile compresive este indicat să se spele de mâna sau în mașînă de spălat in apă rece, pe modul Delicat